L’Ajuntament de la Torre de l’Espanyol contracta una jove en el marc del programa Joves en Pràctiques
L’Ajuntament de la Torre de l’Espanyol ha contractat a una jove de la comarca de 22 anys en el marc del programa Foment a l’ocupació de persones joves, en la línia Joves en Pràctiques.
La persona contractada ha estudiat un grau en Administració i Direcció d’Empreses.
El contracte es d’un any i la jove realitzarà tasques de suport a la gestió administrativa d’expedients jurídics i econòmics de l’Ajuntament, així com gestió espai coworking i acompanyament per qüestions.
El programa Joves en Pràctiques, que permet a joves de la comarca que s’han graduat recentment tenir una experiència professional, està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC). Té cofinançament del 40% del Fons Social Europeu Plus i s’ha gestionat des de Joventut del Consell Comarcal, dins de l’Àrea de Ciutadania.